نوشته شده توسط : علی پور


هیچ شکی نیست که تولیدات دیجیتال کل فضای کسب و کار الکترونیک جهان را دگرگون کرده‌اند. طراحی سایت یوزرها به صورت معمول فقط چندین کلیک تا فراهم نمودن داده ها متبوع در یک وبسایت فروشگاهی یا این که شرکتی وب سایت مسافت دارا‌هستند. یوزرها به طور تقریب آحاد امور را از پرداخت قبض گرفته تا توصیه خرید، لبریز کردن فرم داده ها و کمپانی در یک زمان‌ی آنلاین را از روش وب ایفا میدهند.

علاوه بر اینها، اکثری از عموم تصور می‌نمایند تعداد یوزرها وب که معلولیت جسمی دارا‌هستند زیاد وجود ندارد، ولی بایستی بگوییم که حدود یک پنجم از اکثر دولت ها جهان با این اشتباهات رو به رو میباشند. همینطور می بایست یادآور شویم که نیمی از این اشخاص از یوزرها مستمر وب به شمار میروند.

یک وبسایت با رابط کاربری مطلوب، سایتی میباشد که کل اشخاص جامعه به عنوان مثال عده ای با ناتوانایی جسمی بتوانند به خیر از آن به کارگیری نمایند. این آیتم یک تکنیک اصلی در پباده سازی رابط کاربری میباشد که اشخاص به هنگام پباده سازی تجربه‌ی کاربری و رابط کاربری بایستی در لحاظ بگیرند تا سایتی مطلوب و منحصربه‌فرد پباده سازی گردد. به‌دنبال به خصوصیت هایی اشاره خوا‌هیم کرد که می تواند تاثیر بخش اعظمی بر پباده سازی یک رابط کاربری با خصوصیت هایی مخصوص داشته باشد.

 

قابلیت و امکان تغییر‌و تحول سایز برگه و محتوا
یوزرها تولیدات وبسایت را در صفحه های اکران گوناگون با اندازه‌های متعدد میبینند. ساخت یک وبسایت که محتوای آن بتواند با اعتنا به نیاز یوزرها تغییر‌و تحول نماید، بسیار شادی بخش میباشد. فرض فرمائید که یک مخاطب وارد کاغذ وب سایت می شود و میخواهد فرم نام نویسی را لبریز نماید. در‌این موقعیت هنگامی روی فیلد فرم کلیک می‌نماید، فرم می بایست غلو آن مجاورت گردد تا استفاده کننده بتواند آن را بهتر ببیند. پس از اتمام این فعالیت، غلو آن بایستی به دور خواهد شد.

قرار دادن فریم کاوش در مکانی مطلوب
هنگامی یک فریم کاوش، پباده سازی پر رنگ دارااست و در دسترس میباشد، به راحتی چشم گردد و به سادگی گزینه به کارگیری قرار خواهد گرفت. مقصود تجربه‌ی کاربری، کاهش سعی استفاده کننده برای یافتن المان‌های تارنما میباشد. به ذکر دیگر هنگامی که تکنیک های قابل قبولی در رابط کاربری به فعالیت رود، استفاده کننده با کمترین کلیک به مقصود خویش می رسد.

برای مثال در بعضی از سیستم استدلال‌ها یا این که قابل انعطاف‌افزارها خیر فقط با کلیک روی آیکون کاوش می توانید عبارت متبوع خویش را کاوش فرمائید، بلکه کاغذ کلیدی ذیل آن فریم گشوده می شود تا عمل تایپ عبارت کلیدی را برای استفاده کننده ریلکس‌خیس نماید.

 

یک تکنیک حیاتی رابط کاربری؛ تگ alt تصاویر
تگ alt مزایای بخش اعظمی به حیث بهینه سازی دارااست. تگ Alt علاوه بر بهینه سازی مزایای دیگری نیز دارااست. مثلا این تگ میتواند توضیحی بدون نقص از عکس برای کسانی که دارنده نقص بصیرت می‌باشند ارائه نماید. با تکان موشواره روی عکس، یک نرم‌افزار صوتی داده ها عکس را با صدای بلند اعلام خواهد کرد تا اشخاص با نقص بصیرت ریلکس خیس با معنی متن و عکس رابطه برقرار نمایند.

ولی می بایست به خاطر داشته باشیم که تگ alt می بایست کوتاه باشد و حداکثر 125 کاراکتر را دربرگیرنده خواهد شد.

به کارگیری از هدینگ برای نصیب‌های گوناگون
محتوای دیجیتال همچون فصل‌های یک کتاب یا این که علائم پند و رانندگی، بایستی بتواند مخاطب را به فرایند متفاوت پند نماید.

هدینگ‌های در حیث گرفته گردیده در کاغذ همچون زیرعنوان‌های جانور در محتوای یک وبلاگ، میتواند مخاطب را گام به گام در خواند مطالب وب سایت کمک کند.

اکثر یوزرها رغبت دارا هستند که صفحه ها وب سایت را با قرائت هدینگ آنها مرور نمایند. بر پایه ی پژوهش ها انجام یافته، به کارگیری از هدینگ‌ها بسیار مفیدتر از استعمال از خصوصیت “Find” و تلاوت قسمت‌های متعدد متن برای پیداکردن مقاله متبوع میباشد.

 

هیچ شکی نیست که تولیدها دیجیتال تک تک فضای کسب و کار الکترونیک عالم را دگرگون کرده‌اند. یوزرها به صورت معمول فقط تعدادی کلیک تا خریداری کردن داده ها متبوع در یک تارنما فروشگاهی یا این که شرکتی وب سایت مسافت دارا هستند. یوزرها حدودا کل امور را از پرداخت قبض گرفته تا توصیه خرید، مالامال کردن فرم داده ها و کمپانی در یک زمان‌ی آنلاین را از روش وب ایفا میدهند.

علاوه بر اینها، بخش اعظمی از عموم تصور می‌نمایند تعداد یوزرها وب که معلولیت جسمی دارا‌هستند زیاد وجود ندارد، البته بایستی بگوییم که حدود یک پنجم از اکثر دولت ها عالم با این ایرادات رو به رو می باشند. همینطور می بایست یادآور شویم که نیمی از این اشخاص از یوزرها مستمر وب به شمار میروند.

یک تارنما با رابط کاربری مطلوب، سایتی میباشد که آحاد اشخاص جامعه به عنوان مثال عده ای با ناتوانایی جسمی بتوانند به خیر از آن به کار گیری نمایند. این گزینه یک تکنیک اساسی در پباده سازی رابط کاربری میباشد که اشخاص به هنگام پباده سازی تجربه‌ی کاربری و رابط کاربری بایستی در حیث بگیرند تا سایتی مطلوب و منحصر پباده سازی خواهد شد. در پی به خصوصیت هایی اشاره خوا هیم کرد که قادر است تاثیر اکثری بر پباده سازی یک رابط کاربری با خصوصیت هایی اختصاصی داشته باشد.

 

قابلیت و امکان تغییر‌و تحول سایز برگه و محتوا
یوزرها تولیدات وبسایت را در صفحه های اکران متفاوت با اندازه‌های متعدد میبینند. تولید یک وبسایت که محتوای آن بتواند با دقت به نیاز یوزرها تغییر و تحول نماید، بسیار شادی بخش میباشد. فرض نمایید که یک مخاطب وارد شیت وبسایت میگردد و میخواهد فرم نام نویسی را مالامال نماید. درین حالت زمانی روی فیلد فرم کلیک می‌نماید، فرم بایستی غلو آن مجاورت گردد تا مخاطب بتواند آن را بهتر ببیند. پس از اتمام این فعالیت، غلو آن بایستی به دور گردد.

قرار دادن فریم کاوش در مکانی مطلوب
زمانی یک فریم کاوش، پباده سازی پررنگ دارااست و در دسترس میباشد، به راحتی چشم شود و به سادگی گزینه به کار گیری قرار خواهد گرفت. غرض تجربه‌ی کاربری، کاهش کارایی استفاده کننده برای یافتن المان‌های وبسایت میباشد. به ذکر دیگر زمانی که تکنیک های قابل قبولی در رابط کاربری به عمل رود، مخاطب با کمترین کلیک به غرض خویش میرسد.

مثلا در بعضا از سیستم استدلال‌ها یا این که قابل انعطاف‌افزارها خیر صرفا با کلیک روی آیکون کاوش میتوانید عبارت متبوع خویش را کاوش نمایید، بلکه برگه کلیدی پایین آن قاب گشوده می گردد تا عمل تایپ عبارت کلیدی را برای مخاطب ریلکس‌خیس نماید.

 

یک تکنیک حیاتی رابط کاربری؛ تگ alt تصاویر
تگ alt مزایای اکثری به حیث seo دارااست. تگ Alt علاوه بر بهینه سازی مزایای دیگری نیز داراست. برای مثال این تگ میتواند توضیحی بی نقص از عکس برای کسانی که دارنده نقص بصیرت می باشند ارائه نماید. با جنبش موس روی عکس، یک نرم‌افزار صوتی داده ها عکس را با صدای بلند اعلام خواهد کرد تا اشخاص با نقص بصیرت شل خیس با معنی متن و عکس رابطه برقرار نمایند.

اما می بایست به خاطر داشته باشیم که تگ alt می بایست کوتاه باشد و حداکثر 125 کاراکتر را دربرگیرنده خواهد شد.

استعمال از هدینگ برای نصیب‌های متعدد
محتوای دیجیتال همچون فصل‌های یک کتاب یا این که علائم ارشاد و رانندگی، می بایست بتواند مخاطب را به روند متعدد ارشادوراهنمایی نماید.

هدینگ‌های در حیث گرفته گردیده در کاغذ همچون زیرعنوان‌های جان دار در محتوای یک وبلاگ، میتواند مخاطب را گام به گام در خواند مطالب وبسایت کمک کند.

اکثر یوزرها گرایش دارا هستند که صفحه ها تارنما را با تلاوت هدینگ آنان مرور نمایند. بر پایه ی پژوهش ها انجام یافته، به کار گیری از هدینگ‌ها بسیار مفیدتر از به کارگیری از خصوصیت “Find” و تلاوت نصیب‌های متعدد متن برای پیداکردن مقاله متبوع میباشد.

به کارگیری از رنگ‌هایی با کنتراست بالا
در بعضا موردها به کار گیری از مورد‌هایی با کنتراست رنگی بالا تحت عنوان تکنیک پباده سازی رابط کاربری، وبسایت را بدیهی‌خیس و در دسترس‌خیس قرار میدهد.

در برخی مورد ها، متن جان دار در کاغذ با بک گراند ورقه کنتراست بالایی ندارد. در‌این موردها بایستی رنگ گزینش گردیده برای متن به خیر و خوبی سنجیده شود تا استفاده کننده ریلکس‌خیس بتواند از رابط کاربری وب سایت به کارگیری نماید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


شما تا به هم اکنون با اصطلاح ساخت سایت بر پایه ی احساسات رو به رو گردیده اید؟ طراحی سایت و یا این که به اندیشه داشتن سایتی بر مبنای احساسات و علایق مخاطبان خویش بوده اید؟

در ساخت سایت دقت به زیبایی بصری وب سایت با اعتنا به نوع مخاطبان یکی‌از شغل های مشقت بار میباشد. در مواردی طراحان تارنما به زور از نظرها و رنگ هایی دیده می‌پوشند که تاءمل می کردند آنان برای ساخت سایت گزینه نظرشان خوب و مطلوب میباشد، تا پباده سازی سایتی که مد لحاظ میباشد برای جذب مشتری ها و مخاطبان غرض کمپانی پیشنهاد دهنده مطلوب و موثر باشد.

طراحی وب تحت عنوان شاخه ای از هنر که ابزارش خلاقیت بصری و علم نرم‌افزار نویسی میباشد شناخته میشود.

طراحی وب بر اساس احساسات چه چیزی است؟
طراحی وب بر طبق احساسات همت می نماید تا با این نوع از پباده سازی احساسات یوزرها را برانگیزد و بدین نحوه آن را با احساسات وبسایت هم جهت کند. به طوری که با سپری شد فرصت، هر چه پیش می‌رویم بهبود تجربه کاربری(UX) وبسایت و اعتنا به فاکتورهای کیفی نسبت به فاکتورهای پاره ای از اهمیت بالاتری برخوردار می‌شوند.از این رو موجب جذب یوزرها بیشتر و ارتقا دوران مجال حضور آنان در وبسایت میشود که بعنوان یک فاکتور اساسی در بهینه سازی وب سایت می قدرت در حیث داشت.

یک نمونه از سرگرم کردن احساسات استفاده کننده
تحت عنوان مثال در شرایطی‌که ما بخواهیم جهت معرفی و تبلیغ یک مارک نوشابه سایتی پباده سازی کنیم دو خط مش برای آن وجود خواهد داشت.

یا این که بایستی مال و مارک را مستقیما در معرض اکران در اختیار بگذاریم
یا این که آن را در یک بستر احساساتی متناسب با آن فرآورده به اکران بگذاریم
یک اطلاع رسانی ذهنی را برای مثال در ذهن خویش تصور فرمائید، شما از یک وبسایت بازدید می‌نمایید و یک کلیپ ویدئو یا این که یک تصویر را در آن مشاهده مینمایید با این مضمون که در آن کسانی در یک بوستان سرگرم بازی والیبال می باشند. شما حتی در شرایطی که عشق ای به بازی والیبال هم نداشته باشید، ذیل تاثیر شعف بازیکنان و هیجان داخل این عکس قرار میگیرید. این چنین زمانی که یک کدام از بازیکنان نوشابه خنکی برای رفع خستگی بنوشد، ناخودآگاه شما هم در خویش حس تشنگی مینمایید و دوست دارید شما هم یک نوشابه خنک بنوشید.

غرض از این کلیپ ویدئو و یا این که عکس فروش تولیدات نوشابه مارک میباشد و خیر تبلیغ برای بازی والیبال، می بایست اعلام‌کرد که در‌این نحوه مقصود تبلیغ معرفی جنس، به صورت ضمنی به یوزرها وبسایت و سرگرم کردن احساسات آنها با هیجان ورزش والیبال و شور آن میباشد که به صورت ناخودآگاه این شعف و هیجان با مارک آن نوشابه خاص به صورت تلویحی در ذهن استفاده کننده نقش می بندد.

 

 

اعتنا به سطح ها درک استفاده کننده در ساخت سایت مبنی بر احساسات:
از به عبارتی روزهای آغازین Web 2.0 طراحان در پی چک تاثیرات رمانتیک ساخت سایت خویش بر روی یوزرها و مشتریان غرض بوده اند. «پباده سازی برای شم» کتابی میباشد از آرون والتر که در سال ۲۰۰۵ آن را منتشر کرد که درباره با زد خورد احساساتی است. این کتاب فروش خیر داشته میباشد و منبع مفیدی برای طراحان تارنما قلمداد میشود. والتر در‌این کتاب از سه مرحله تضارب احساساتی برای یک بازدید کننده وبسایت حرف می نماید.

پایین تاثیر قرار به چنگ آوردن مخاطب، کنجکاو شدن مخاطب و مشغول شدن مخاطب سه مرحله ای میباشد که والتر از آنان حافظه می نماید.

 

زیر تاثیر قرار دریافت کردن استفاده کننده یا این که سطح درونی:
او‌لین تاثیر از یک وبسایت مدام ناخودآگاه به کاربر منتقل میشود و بر اساس قضاوت منطقی وجود ندارد. ذهن ما به صورت خود کار آن را تعبیر و تفسیر می کند. ما تحت عنوان کاربر زمانی با یک وبسایت رو به رو می شویم یا این که با گاز حیث ما‌را جلب می کند و یا احساس خوب و مثبتی از آن نمی گیریم و اخذ داده ها ما از آن تارنما و مشاهده مان بر مبنای به عبارتی شم اول پیش می رود.

تاثیر اول طراحی سایت بر روی یوزرها و مشتریان غرض با رعایت آن چه که گفته شد از اهمیت بالایی برخوردار میباشد چرا‌که قضاوت شخص از کل محتوای تارنما مبنی بر به عبارتی قضاوت اول خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


جاوا اسکریپت (JavaScript) یا این که به اختصار js یک لهجه نرم‌افزار‌نویسی طراحی سایت  در اینترنت میباشد که می تواند کدهای HTML و CSS را تغییر و تحول دهد. در مقاله ها قبل گفتیم به راحتی می‌قدرت به امداد HTML و CSS یک کاغذ‌ی اینترنت را به طور استاتیک پباده سازی کرد. ولی در‌این ورقه هیچ سعی پویایی چشم نمیشود.
در واقع برای اضافه کردن هرگونه کارتن و تحرک به موادسازنده کاغذ، به لهجه جاوا اسکریپت نیاز خوا هیم داشت.

برای ادراک بیشتر مقاله به یک نمونه اعتنا نمائید:

در یک کاغذ‌ی اینترنت می‌قدرت به یاری تگ‌ها HTML یکسری تصویر قرار بخشید و به امداد CSS به آن ها مدل متعدد داد و دکورا سیون را تغییر‌و تحول بخشید. ولی در‌حالتی که بخواهیم این تصاویر به طور یک اسلایدر یار با افکت‌های متفاوت در شیت اکران داده شوند چه بایستی کرد؟ اینجاست که بایستی به سراغ گویش جاوا اسکریپت رفت و گالری تصاویر را به یک اسلایدر پویا و جالب تبدیل کرد.

گویش جاوا اسکریپت چه میباشد؟
در صورتیکه بخواهیم مقداری رشته‌ای‌خیس بدین لهجه نگاه کنیم، جاوا اسکریپت یک گویش دوست داستنی بر اساس شی، داینامیک و مفسری میباشد. این گویش برای اپلیکیشن نویسی سمت سرور و سمت استفاده کننده استعمال میشود.

در صورتی با این مفاهیم شناخت ندارید نگران نباشید به دنبال مختصراً به آنان میپردازیم.

شی‌گرایی یک تاءمل و روش در اپلیکیشن‌نویسی میباشد. در اپ نویسی شی‌گرا کدها در واحدها‌ی کوچک‌تری تقسیم‌بندی می گردند و در حین نرم‌افزار این واحدها باهم لینک می خورند تا اپ‌ی پایانی ساخت خواهد شد.

گویش مفسری (Interpreter) زبانی میباشد که کدهای آن به طور خط به خط ترجمه و انجام می شوند! این لهجه مقابل لهجه‌های کامپایلری (Compiled) قرار میگیرد که یکباره آحاد کدها ترجمه و انجام میشوند. بدین ترتیب سرعت اجرای گویش‌های مفسری نسبت به لهجه‌های کامپایلری کمتر میباشد.

طریق‌ی اجرای جاوا اسکریپت
کدهای جاوا اسکریپت در جهت استفاده کننده و توسط‌ی مرورگر‌ها ایفا میشوند. مرورگر‌ها دارنده موتورهای پردازشی می باشند که می توانند کدهای جاوا اسکریپت را ترجمه و آن گاه ایفا کنند و در انتها سود را به مخاطب اکران دهند.

کاربرد لهجه جاوا اسکریپت چه چیزی است؟

گویش جاوا اسکریپت بخاطر انعطافی که دارااست بسیار گزینه دقت نرم‌افزار‌نویسان قرار گرفته میباشد. این لهجه برای اپلیکیشن نویسی سمت استفاده کننده و سمت سرور، کاربرد داراست.

جاوا اسکریپت علاوه بر طراحی وب سایت، در نرم‌افزار‌نویسی گوشی و دسکتاپ نیز به کارگیری می‌گردد.
از کاربردهای دیگر این گویش بسط‌ی بازی‌های ذیل اینترنت، ساخت‌و‌ساز گرافیک‌های دو و سه بعدی میباشد.

همینطور یادگیری این گویش نسبت به اکثری از لهجه‌های دیگر بی آلایش‌خیس میباشد. پس به راحتی با یادگیری آن می توانید یک روح جدید به اینترنت‌وب سایت خویش ببخشید و با ساخت‌و‌ساز اشکال کارتون و تحرکات گوناگون به موادسازنده کاغذ، رابط کاربری بهتری داشته باشید.

مثال‌ای از کاربرد JavaScript
در نوشته‌علمی‌ی معرفی HTML گفتیم که به یاری آن میتوانیم اسکلت‌بندی عنصرها اینترنت را تولید کنیم. در کد ذیل ما به یاری HTML یک دکمه‌ی بی آلایش تولید کردیم که خروجی آن را در زیر کد میبینید.


1
کلیک فرمایید
کلیک فرمایید


درحال حاضر به امداد CSS که پیش از اینً در نوشته ی علمی‌ی CSS چه است؟ آن را معرفی کردیم، به‌این دکمه ظواهر بهتری می بخشیم.


1
2
3
4
5
button {
color: #fff;
background-color: #17a2b8;
border-color: #17a2b8;
}
کلیک فرمائید


هم اکنون در شرایطی که روی دکمه کلیک نمایید هیچ اتفاقی نمی‌افتد! برای این که برای کلیک، یک عکس‌العمل تولید کنیم بایستی به سراغ لهجه JavaScript برویم. کد تحت مثال‌ای از یک کد جاوا اسکریپت میباشد که در آن برای دکمه‌ی بالا یک کار تعریف‌و‌تمجید شد‌ه‌است.


1
2
3
document.getElementById(\"myBtn\").onclick = function(){
document.getElementById(\"myBtn\").style.display = \"none\";
};
کلیک فرمائید


کافیست هم اکنون روی دکمه کلیک فرمایید تا سود را ملاحظه کنید.
هنگامی که روی این دکمه با آیدی myBtn کلیک می شود، اکران این دکمه به شرایط پنهان تغییر و تحول می‌نماید. در واقع این کد، استایل CSS را تغییر و تحول میدهد. display یکی‌از استایل‌های CSS میباشد که طرز‌ی اکران موادسازنده را انتخاب می‌نماید. ما به یاری جاوا اسکریپت این استایل را تغییر‌و تحول دادیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

در هنگام طراحی وب سایت ریسپانسیو به تایپوگرافی متن توجه نمایید. طراحی سایت اندازه متن و نوشته ها، اندازه سربرگ ها، نوع فونت و اندازه آن را به نحوی پباده سازی نمایید که در تک تک دستگاه های هوشمند قابل قرائت باشند. فونت با اندازه ۱۶px شایسته ترین آیتم میباشد. طول فی مابین خطوط متن، مسافت دربین عنوان مقاله و خط نخستین متن و عنا وین مهم و فرعی را به اعتنا و با نازکی زیاد در طراحی وب واکنشگرا گزینه دقت قرار دهید.
۱۰-بر روی قالب های ریسپانسیو معمولی و خوشگل تمرکز داشته باشیدطرح های معمولی و مینیمالیستی برای طراحی وب سایت ریسپانسیو همواره گزینه اعتنا یوزرها قرار داشته اند. بی آلایش بودن قالب وبسایت واکنشگرا سبب ساز می‌گردد یوزرها به راحتی به کل بخش های وب سایت دسترسی داشته باشند. با این سبک قالب ها، مطالب با سرعت بیشتری بار گذاری می گردند. این عمل محبوبیت وبسایت را در وب ارتقاء داده و بر روی حاصل جستجوی گوگل هم تأثیر خواهد گذاشت.
۱۱-بعداز نقطه پایان ساخت سایت ریسپانسیو، قالب خویش را در موتور کاوشگر آزمون نمائیدیک طراح ماهر، بعداز نقطه نهایی فعالیت ساخت وب سایت واکنشگرا، وب سایت خویش را به شیوه های گوناگون گزینه تست قرار میدهد. امروزه گوگل برای اینکه seo وب سایت شما‌را بهبود دهد فاکتور های متعددی رو نظارت میکند که یک فاکتور بسیار اساسی Mobile Usability بودن تارنما شماست. نحوه آزمایش بوسیله ابزار گوگل موبایل و به کار گیری از ابزار آنالیزور قالب واکنشگرا برای این فعالیت سفارش میشود. دسته پنتاما به نیکی به‌این ابزارها آشنا می‌باشند و میتوانند شایسته ترین سایت ریسپانسیو را به شما تحویل دهند.
❓ واکنشگرا بودن یک تارنما به لهجه بی آلایش معنیش چیه؟
زمانی یک سایت واکنشگرا یا این که responsive می باشد یعنی با هر ابزاری که اون وبسایت رو ملاحظه کنید (لپ تاپ، مانیتورهای گران قدر یا این که اشکال موبایل های گوشی با سایز های متعدد) اون وبسایت به صورت درست و به زیبایی در کل اون ابزارها اکران داده میشه.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


فروش متاع ها و سرویس ها دیجیتال یک کدام از هوشمندانه ترین  طراحی سایت  شیوه های درآمدزایی در وب میباشد. برخلاف فروش تولیدها فیزیکی، هیچ هزینه ای برای موجودی متاع یا این که هزینه حمل و نقل در آن نیست. پلاگین EDD بستری را برای فروش فرآورده های دانلودی مهیا می نماید که‌این فعالیت با سهولت صورت پذیرد.

به علاوه، آیتم های تولیدات دیجیتال حدوداً بی نقطه پایان میباشند:

فیلم ها
کتابهای الکترونیکی
موسیقی
فایلهای صوتی
PDF
تم ها
قالب های وبسایت
پلاگین های وردپرس و .. .
پلاگین EDD
تصاویری از گوشه و کنار پلاگین EDD
بعضا از شرکتهای بستری را برای مشاغل نو مهیا می نمایند تا در پهنا چندین دقیقه بتوانند یک فروشگاه اینترنتی مجازی ساخت‌و‌ساز نمایند.

بخش اعظمی از آنها درصدی از فروش شمارا می‌گیرند و یا این که هزینه ماهیانه دارا‌هستند.

برای کسانی که مبتدی را استارت کرده اند میتواند یک راهکار به صرفه باشد، البته عده ای که در فروش آنلاین بدون شوخی می باشند و می‌خواهند دکان مجازی خویش را ساخت کرده و واسطه را انقطاع نمایند در جستجوی چاره های بهتری می باشند.

خوشبختانه با وردپرس ساخت فروشگاه اینترنتی بسیار بی آلایش و سهل وآسان اجرا می‌شود.

به این ترتیب ما قصد داریم تا درباره با پلاگین EDD مصاحبه کنیم.

ما برخی از مزایای به کار گیری از آن را نسبت به پلاگین ووکارمس (WooCommerce) و ولی شیوه نصب آن در وبسایت وردپرس را به شما نماد خوا هیم اعطا کرد.

چرا پلاگین EDD را تعیین نموده اید؟
افزونه های کسب و کار الکترونیکی بی شماری برای وردپرس وجود دارااست که دو آیتم از دوست داستنی ترین آن‌ها که احتمالاً با اسم آنان آشنا می‌باشید. WooCommerce و Easy Digital Downloads می باشند.

WooCommerce دارنده بیش تر از 1 میلیون نصب فعال میباشد و بوسیله دارندگان دکان های دیجیتال در سراسر دنیا به کار گیری می‌شود.

در واقعیت از ژانویه سال 2018، WooCommerce بیش تر از 35٪ از تک تک دکان های آنلاین را در چنگ خویش قرار داده میباشد!

حتی در شرایطی که ما دلداده WooCommerce هستیم، این بدان شکل وجود ندارد که مدام تعیین قابل قبولی برای بیزنس یا این که فروش تولیدها شماست.

(Easy Digital Downloads (EDD، بوسیله Pippin Williamson ساخت و ساز گردیده که یک پلاگین بدون‌پول برای کسب و کار الکترونیکی وردپرسی میباشد و فقطً روی محصول ها دیجیتال متمرکز است.

*غرض مهم آن فروش تولیدات دیجیتال میباشد*

در واقع WooCommerce برای در اختیار گرفتن تولید ها فیزیکی تاسیس شده است، اگرچه در حال حاضر می‌توانید از آن برای تولید ها دیجیتال نیز به کارگیری نمائید.

یک نکته دیدنی در باب Easy Digital Downloads این میباشد که با سرعت بالایی کار می نماید.

WooCommerce نیز می‌تواند سریع باشد، ولی یه خرده پروسه آن به ارتفاع می انجامد و در صورتی‌که با ترافیک متعددی راز و عمل دارید، به احتمال زیاد به میزبانی سئو WooCommerce نیاز خواهید داشت.

یکی‌از دیگر از فواید Easy Digital Downloads از نگاه مخاطب این میباشد که به کار گیری از آن بسیار راحت میباشد.

شما میتوانید طی چندین جنبش بی آلایش از آن به کار گیری نمایید، تنها کافی میباشد تا جزئیات پرداخت خویش را اضافه فرمائید، تولیدها دیجیتالی خویش را تولید فرمایید و نسبتاًً اینک کل پیکربندی را اجرا داده اید.

بسیار متنوع میباشد و روشی سهل برای تجزیه و ارزیابی و پیگیری فروش را در چنگ شما قرار می‌دهد.

EDD اکنون بیشتراز 60،000 نصب فعال و 5 امتیاز از 5 ستاره در وردپرس دارااست.

EDD به ما این قابلیت را می‌دهد تا اسلایگ (تولیدها) را تغییر تحول اسم دهیم و آن را هرچه می‌خواهیم اسم گذاری کنیم.

خصوصیت های پلاگین EDD
پلاگین EDD
تصاویری از فضا پلاگین EDD
وسیع ترین نکته مثبت EDD، سهولت در فروش فرآورده های دانلودی میباشد. این پلتفرم به مشتریان قابلیت و امکان خرید چند متاع را می‌دهد.

یک کدام از دیگر از خصوصیت های پر رنگ آن، قابلیت ساخت کد تخفیف و تبلیغاتی میباشد. تخفیف ها می‌توانند تحت عنوان درصدی از ارزش اساس ارائه شوند و میتوانند دارنده تاریخ انقضا اتومات و نیز حداکثر حد مجاز استعمال باشند.

یک کدام از شایسته ترین خصوصیت هایی که EDD برای ارائه داراست، تعهد آن‌ها برای امداد به شما در ارائه سوابق مشتری میباشد. یعنی دارنده یک دسترسی برای مشتری میباشد تا مشتریان بتوانند به راحتی لیست پرداخت های خویش را مشاهده کرده و خریدهای خویش را دنبال نمایند. EDD تاریخچه جامعی از همه فروش ها و نمودارهای فروش و درآمد ظریف را ارائه میدهد.

یک نکته جذاب دیگر، گزارش فروش حدس گردیده‌است که قادر است براساس کارایی قبلی خویش در ارتباط فروش هایی که در آینده می‌توانید انتظار داشته باشید به شما بدهد.

قابلیت ردیابی محصول ها پرفروش و همینطور یافتن کالاهایی که لبریز فروش نیستند به صاحبان مشاغل امداد می نماید تا کالاهایی را که سودآورتر می باشند را پیدا کرده و از آن افتتاح نمایند.

اپ های افزودنی Easy Digital Downloads
پلاگین EDD
EDD دارنده پلاگین ها و اکستنشن های داخلی نیز می‌باشد که در‌این نوشته ی علمی به تعدادی آیتم از دوست داستنی ترین آن‌ها اشاره خوا‌هیم کرد:

Stripe Payment Gateway: سوای اینکه مشتری از وبسایت شما بیرون خواهد شد با درگاه پرداخت Stripe می‌توانید پرداخت های اعتباری را پردازش فرمائید.

EDD Social Discounts: این نرم افزار در شکل به اشتراک گذاشتن لینک و پیوند صفحه ها کالا در رسانه های اجتماعی، به یوزرها تخفیف میدهد. این مورد همینطور قابلیت غیر فعال‌ساز‌ی سعی تخفیف را دارااست و بعد به یک ابزار اشتراک گذاری بی آلایش تبدیل میشود.

Mailchimp: این یک نرم‌افزار پر رنگ برای هدف ها بازاریابی ایمیلی میباشد، چون به صورت خود کار مشتریان را در لیست پستی Mailchimp مشترک می نماید.

Cross-Sell and Upsell: این اپلیکیشن تولید ها مازاد را در طول فرآیند پرداخت به مشتریان سفارش می نماید. همینطور میتواند یک مورد فرا بورس را به مشتریان ارائه دهد که نشانه میدهد کالایی گران بها شبیه ولی یه خرده بهتر از آنچه که اینک در سبد خرید خویش دارا‌هستند، نیز وجود دارااست.

EDD Variable Pricing Descriptions: این نرم‌افزار بدون پول به یوزرها این قابلیت را می‌دهد تا برای هر دانلود با بها متغیر، یک بخش “توضیحات مورد” اضافه نمایند. همینطور به یوزرها قابلیت و امکان میدهد توضیحات زمانبر تری اضافه نمایند و به صورت خود کار توضیحات را در نصیب جلویی در شیت کالا قرار می‌دهد.

WP Menu Cart: این پلاگین بدون‌پول و بی آلایش به صورت اتوماتیک یک دکمه سبد خرید را در نوار پیمایش وبسایت نصب می نماید.

EDD Downloads as Services: این پلاگین مجانی به شما این قابلیت را میدهد تا سرویس ها را به راحتی بارگیری نمائید.

EDD Recurring Payments: این اپلیکیشن ساخت‌و‌ساز و فروش تولید ها با اشتراک های مکرر را راحت می نماید.

Posts Table Pro: این اپلیکیشن یک شیوه عالی برای بهبود در طرح پیش فرض EDD و تولید فرم پیشنهاد یک شیت ای میباشد که لیست یا این که بعضا از بارگیری های شما‌را آرم میدهد.

Password Protected Categories: در شرایطی‌که می‌خواهید قطعات یا این که کل مغازه Easy Digital Downloads Downloads خویش را نهفته فرمایید، این پلاگین این فعالیت را سهل وآسان می نماید. گذرواژه از تک تک مجموعه بندی های دانلود مراقبت می نماید یا این که تیم های سری را ساخت می نماید که صرفا برای یوزرها قابل مشاهده میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


آیا تا به هم اکنون شد‌ه‌است که در وردپرس بخواهید یک قالب یا این که طراحی سایت   ورقه فرود (landing page) با پیکربندی فردی بسازید فارغ از اینکه بدون چاره باشید کد بزنید یا این که یک طراح اینترنت استخدام نمائید؟ درصورتی که پاسخ شما آری میباشد پس ادامه این مقاله را بخوانید.
یکی‌از اشتباهات رایج یوزرها وردپرس این میباشد که نمی توانند فارغ از کد زدن قالب سایت شان را فردی سازی نمایند، مگر اینکه در طراحی وب و اپلیکیشن نویسی خوب باشید. سفارشی سازی قالب های وردپرس فعالیت راحتی وجود ندارد.
ویژوال کامپوزر بوسیله wpbakery ایجاد شده است، یک کدام از افزونه های تولیدکننده شیت وردپرس میباشد که برای حل ایراد سفارشی سازی قالب ها و صفحه های لندینگ مهیا شد‌ه‌است و با به کار گیری از این پلاگین فارغ از نیاز به کد زدن تغییرات دلخواه تان را جاری ساختن میکنید.

ولی چه طور ممکن میباشد و ویژوال کامپوزر حقیقتا چه میباشد؟

پلاگین شیت ساز (page builder) چه است؟

Visual Composer یکی‌از شایسته ترین افزونه های تولید کننده برگه در وردپرس میباشد که با به کار گیری از آن میتوانید پباده سازی صفحه ها تان را در سایت وردپرسی فردی سازی نمایید.

افزونه خالق شیت یک برنامه افزودنی (Add-on) میباشد که بر روی وبسایت وردپرسی یک توشه نصب می گردد، و به شما اذن میدهد تا با استعمال از یک رابط بصری drag-and-drop (کشیدن و آزادکردن) صفحه ها خویش را ساخته و ادیت نمایید. با به کار گیری از آن می‌توانید به طور فراند اند (front-end) و با پیش اکران زنده وب سایت خویش را پباده سازی فرمایید و در همین حین به طور زنده نتیجه ها عمل خویش را مشاهده کنید.

مانند لوگو بازی میباشد. با به کارگیری از ستون ها و ردیف ها، محتوای خویش را می چینید و پلاگین شغل های سنگین را برای شما اجرا می‌دهد.

امروزه افزونه های خالق کاغذ متعددی در وردپرس در دسترس می‌باشند. هرچند، ویژوال کامپوزر صرفا پلاگینی میباشد که فعالیت را عالی و یکدست جاری ساختن میدهد.

آیا وقعا به یک برگه ساز (page builder) نیاز دارید؟
ورقه ساز یکی افزونه هایی میباشد که بایستی در هر اینترنت سایتی وجود داشته باشد، اصلی وجود ندارد چه نوع وبلاگی دارید، مدام راهی برای استعمال از خالق برگه میباشد. عمل های متعددی با پلاگینی مانند ویژوال کامپوزر میتوانید جاری ساختن دهید.

در صورتی‌که می‌خواهید یک وب لاگ یا این که اینترنت سای موفقی داشته باشید، پس می بایست آن را طوری پباده سازی فرمایید که گوناگون از سایر باشد و قالب وردپرس تان تماما خاص باشد. Visual Composer میتواند به شما یاری دهد تا به مقصود تان برسید.

به عنوان مثال، زمانی که یک ورقه تماس در تارنما تان می سازید، ممکن میباشد بخواهید که گوگل مپ و فرم تماس را در آن قرار دهید. به صورت معمول، زمانی گوگل مپ را با به کارگیری از یک کد جاسازی گردیده در طرح بندی پیش فرض ورقه وارد می‌کنید، کاملا در ورقه قرار نمی گیرد یا این که دست کم آنگونه که انتظار داریم صحیح در شیت دکورا سیون نمیشود.

در‌این نوع مفاد، میتوانید با به کار گیری از ویژوال کامپوزر برگه ای سفارشی پباده سازی فرمائید که دارنده فرم تماس، گوگل مپ، دکمه follow، شبکه‌های‌اجتماعی و خیلی چیز های دیگر باشد.


همینطور در حالتی که قصد دارید که دنبال کنندگان خویش را به کامل شدن لیست پست الکترونیک تان ترغیب فرمایید یا این که محصولی را در وبسایت خویش بفروش برسانید، Visual Composer بسیار کاربردی میباشد، چون شیت ای قشنگ برای فروش و اکران برای شما پباده سازی می نماید که منجر میگردد بازدید کننده های تان ترغیب شوند.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یاد ی نهفته لیستی از هر کاغذ ای که به طور آنلاین بازدید نموده اید  طراحی سایت  و وقتی که در آن حضور داشته اید را تهیه و تنظیم می نماید. در واقع هر مجال که شما از اینترنت سایتی بازدید میکنید ، مرورگر اینترنت شما داده ها خاصی را از آن وب سایت بر روی هارد کامپیوتر شما در جایی به عنوان “خاطر نهفته مرورگر” ذخیره می نماید. درین نوشته‌ی‌علمی روش تزکیه کش مرورگر را به شما فراگیری می‌دهیم.

بیشتر زمان ها یاد ی مخفی بسیار موثر و کاربردی میباشد چون با از میان بردن نیاز به بارگیری یک ورقه به طور بی نقص با گاز در مرورگر اینترنت شما امداد می نماید. البته در بعضی مورد ها این یاد نهفته میتواند تجربه مرور شما‌را با خلل مواجه نماید.

یک مرورگر میتواند تاریخچه ی داده ها شما‌را به صورت نامحدود نگه دارااست و آن را مراقبت خواهد کرد. مقصود این میباشد که به شما یاری دهد اگر که نیاز به بازیابی آن‌ها داشتید بتوانید مجدد از آنها به کار گیری نمایید. برای پنهان نگه داشتن بازدیدهای پیشین خویش چه کاری می‌توانید ایفا دهید؟ فقط میتوانید آن را به صورت منظم حذف نمایید.

براین اساس شما برای ارتقاء امنیت خویش به خصوص هنگامی که یک اینترنت سایتی که از آن بازدید نموده اید در گیر ایراد باشد بهتر میباشد خاطر مخفی مرورگر خویش را منزه نمائید. البته تزکیه کش مرورگر شما به معنای حقیقی و واقعی چه می‌باشد و به چه شکل می قدرت این فعالیت را برای مرورگر خویش اجرا اعطا کرد؟ ما درین نوشته‌ی‌علمی به شما خوا هیم اعلام کرد یاد ی مخفی چه می‌باشد ، چرا و چه گونه می بایست کش مرورگر را در مرورگر های متفاوت حذف کرد.

یاد ی مخفی یا این که کش مرورگر چه می باشد؟
در اصطلاح ذخیره سازی به معنای قرار دادن چیزی در انبار (معمولاً به طور نهفته) میباشد که احتمال داراست بعداً موءثر واقع گردد و از آن استعمال شود. یک مرورگر در یاد نهفته اینترنت خویش نیز دقیقاً به عبارتی عمل را اجرا می‌دهد ، به غیر از بودجه های نرم‌افزار و وبسایت. هنگام بازدید از یک تارنما ، مرورگر شما بخشی از برگه را ذخیره می نماید و آن‌ها را بر روی هارد دیسک کامپیوتر شما ذخیره می نماید. برخی از مواقعی که مرورگر شما ذخیره خواهد کرد عبارتند از:

تصاویر که مشمول لوگو ، عکس ، دورنما و غیره می گردد.
HTML
CSS
جاوا اسکریپت
خاطر مخفی مرورگر (Cache) وسیله یا این که ابزاری میباشد که از روش آن داده هایی مانند تصاویر و HTML را که برای دیدن یک تارنما موردنیاز میباشد ، ذخیره می نماید. مقصود صرفه جویی در اینگونه داده هایی امداد به پهنای باند میباشد. به این ترتیب ، دفعه بعدی که برای دیدن یک ورقه برگشتید ، بارگیری مجال کمتری ارتفاع می‌کشد چون ورژن ذخیره گردیده ورقه از قبلی ذخیره گردیده است.

مقاله ها دارای ربط
چه طور خطای 504 Gateway Timeout را در وردپرس رفع کنیم؟
RSS چه می باشد؟ چه طور از RSS در وردپرس به کارگیری کنیم؟
به صورت خلاصه ، مرورگرها آنچه را که تحت عنوان “میزان دارایی اثبات” شناخته میگردد ، نهفته می نمایند. این بودجه های اثبات نصیب هایی از یک وبسایت می‌باشند که از بازدید به تارنما دیگر تغییر تحول نمی نماید. این مفاد ممکن میباشد چندین روز و حتی 1‌سال در یاد ی مخفی شما باقی بمانند. ولی ازآنجاکه ورژن مخفی گردیده ای از یک برگه دارید ، مرورگر شما برای دیدن آن ورقه نیازی به ارسال درخواست نو نخواهد داشت.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یاد ی نهفته لیستی از هر کاغذ ای که به طور آنلاین بازدید نموده اید  طراحی سایت  و وقتی که در آن حضور داشته اید را تهیه و تنظیم می نماید. در واقع هر مجال که شما از اینترنت سایتی بازدید میکنید ، مرورگر اینترنت شما داده ها خاصی را از آن وب سایت بر روی هارد کامپیوتر شما در جایی به عنوان “خاطر نهفته مرورگر” ذخیره می نماید. درین نوشته‌ی‌علمی روش تزکیه کش مرورگر را به شما فراگیری می‌دهیم.

بیشتر زمان ها یاد ی مخفی بسیار موثر و کاربردی میباشد چون با از میان بردن نیاز به بارگیری یک ورقه به طور بی نقص با گاز در مرورگر اینترنت شما امداد می نماید. البته در بعضی مورد ها این یاد نهفته میتواند تجربه مرور شما‌را با خلل مواجه نماید.

یک مرورگر میتواند تاریخچه ی داده ها شما‌را به صورت نامحدود نگه دارااست و آن را مراقبت خواهد کرد. مقصود این میباشد که به شما یاری دهد اگر که نیاز به بازیابی آن‌ها داشتید بتوانید مجدد از آنها به کار گیری نمایید. برای پنهان نگه داشتن بازدیدهای پیشین خویش چه کاری می‌توانید ایفا دهید؟ فقط میتوانید آن را به صورت منظم حذف نمایید.

براین اساس شما برای ارتقاء امنیت خویش به خصوص هنگامی که یک اینترنت سایتی که از آن بازدید نموده اید در گیر ایراد باشد بهتر میباشد خاطر مخفی مرورگر خویش را منزه نمائید. البته تزکیه کش مرورگر شما به معنای حقیقی و واقعی چه می‌باشد و به چه شکل می قدرت این فعالیت را برای مرورگر خویش اجرا اعطا کرد؟ ما درین نوشته‌ی‌علمی به شما خوا هیم اعلام کرد یاد ی مخفی چه می‌باشد ، چرا و چه گونه می بایست کش مرورگر را در مرورگر های متفاوت حذف کرد.

یاد ی مخفی یا این که کش مرورگر چه می باشد؟
در اصطلاح ذخیره سازی به معنای قرار دادن چیزی در انبار (معمولاً به طور نهفته) میباشد که احتمال داراست بعداً موءثر واقع گردد و از آن استعمال شود. یک مرورگر در یاد نهفته اینترنت خویش نیز دقیقاً به عبارتی عمل را اجرا می‌دهد ، به غیر از بودجه های نرم‌افزار و وبسایت. هنگام بازدید از یک تارنما ، مرورگر شما بخشی از برگه را ذخیره می نماید و آن‌ها را بر روی هارد دیسک کامپیوتر شما ذخیره می نماید. برخی از مواقعی که مرورگر شما ذخیره خواهد کرد عبارتند از:

تصاویر که مشمول لوگو ، عکس ، دورنما و غیره می گردد.
HTML
CSS
جاوا اسکریپت
خاطر مخفی مرورگر (Cache) وسیله یا این که ابزاری میباشد که از روش آن داده هایی مانند تصاویر و HTML را که برای دیدن یک تارنما موردنیاز میباشد ، ذخیره می نماید. مقصود صرفه جویی در اینگونه داده هایی امداد به پهنای باند میباشد. به این ترتیب ، دفعه بعدی که برای دیدن یک ورقه برگشتید ، بارگیری مجال کمتری ارتفاع می‌کشد چون ورژن ذخیره گردیده ورقه از قبلی ذخیره گردیده است.

مقاله ها دارای ربط
چه طور خطای 504 Gateway Timeout را در وردپرس رفع کنیم؟
RSS چه می باشد؟ چه طور از RSS در وردپرس به کارگیری کنیم؟
به صورت خلاصه ، مرورگرها آنچه را که تحت عنوان “میزان دارایی اثبات” شناخته میگردد ، نهفته می نمایند. این بودجه های اثبات نصیب هایی از یک وبسایت می‌باشند که از بازدید به تارنما دیگر تغییر تحول نمی نماید. این مفاد ممکن میباشد چندین روز و حتی 1‌سال در یاد ی مخفی شما باقی بمانند. ولی ازآنجاکه ورژن مخفی گردیده ای از یک برگه دارید ، مرورگر شما برای دیدن آن ورقه نیازی به ارسال درخواست نو نخواهد داشت.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در حالتی که تولیدکننده یا این که عرضه کننده متاع یا این که خدماتی می باشید طراحی سایت و قصد دارید کار خویش را بسط دهید . شایسته ترین راه و روش آمدن به فضای مجازی از روش ساخت وب سایت میباشد . با این فعالیت می‌توانید خویش را به دنیای مجازی و حتی حقیقی معرفی نموده و مخاطبان بیشتری را جذب فرمائید .شاید در اولِ فرمان صاحبان کسب‌وکاری که به شیوه سنتی به کسب و کار خویش سرگرم میباشند، نیاز به داشتن یک اینترنت‌وب سایت را احساس نکرده و تلاشی برای آپ تو دیت کردن بیزنس خویش نداشته باشند و شاید اولی سوالی که ذهن آن‌ها را به خویش درگیر می‌نماید این باشد که چرا داشتن یک اینترنت‌تارنما بدین اندازه اصلی میباشد.البته حقیقت این میباشد که هر شخصی که پیرو خرید کالا و یا این که اخذ سرویس ها مشخصی میباشد، در بالا جستجوی خویش را در وب شروع می‌نماید. آن گاه با تحقیق بیشتر مبادرت به خرید می‌نماید.

مزایای داشتن اینترنت‌تارنما
اهمیت ساخت سایت برای یک تجارت
آموزش وب
دسترسی شبانه‌روزی
فروش
صرفه جویی در هزینه‌های فعال سازی
ارائه مثال فعالیت
بازاریابی اینترنتی
برقراری رابطه با مشتری
برندسازی
مشتریان هدفمند
کسب در آمد جانبی
۱- آموزش وب
مهم‌ترین دلیلی که به داشتن سایت ضرورت میبخشد، فراگیر بودن وب میباشد. امروزه بیشتر اشخاص ترجیح می دهند بجای تحمل ترافیک و اتلاف کردن فرصت، در خانه ریلکس بنشینند و به خرید بپردازند. عموم اولی جایی که درپی سرویس ها شما میگردند، در وب میباشد. در صورتیکه آن ها شمارا در آنجا پیدا نکنند، به طبع رقبای شمارا خواهند یافت.

۲-دسترسی شبانه‌روزی
یک اینترنت‌تارنما در واقعیت یک دکان و یا این که یک کمپانی شبانه روزی میباشد که مشتریان در هر ساعت از روز می توانند با مراجعه به آن از سرویس ها و تولید ها با خبر شوند و مبادرت به خرید کنند. لذا می‌قدرت فیض گرفت داشتن یک اینترنت‌تارنما، به معنای شبانه‌روزی کردن تجارت میباشد.

۳-فروش
یکی مهمترین کارداران پرورش هر کسب و کاري واحد سنجش فروش آن میباشد. در‌صورتی‌که شما سایت و اپلیکیشن اي براي تجارت آنلاین خویش ندارید مطمئنا فروش تحت تري داشته و به به عبارتی واحد سنجش از رویش بیزینس خویش جلوگیري نموده اید. از روش طرز هاي متعدد در سیستم هاي آنلاین که مهم ترین آنان پباده سازی و با صرفه سازي سایت است می‌توانید فروش بیشتري نیز داشته باشید و به مشتریان بیشتري دسترسی یابید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


برای داشتن یک تارنما با امنیت عالی، نیاز به چک وجود یکسری دست اندرکاران میباشد تا متوجه شویم آیا  طراحی سایت  ما از امنیت کافی برخوردار‌است؟ آیا کل ضوابط مورد نیاز را برای بالا بردن ضریب امنیت تارنما رعایت کرده ایم یا این که نه؟
در‌این نوشته ی علمی میخواهیم مفاد اساسی یا این که نظارت لیست امنیت تارنما را با هم مرور کنیم.

با وسعت هجوم ها رو افزون، مدیران وبسایت های گوناگون، تجاری، اداری یا این که … نیاز به بالا بردن ضریب امنیت تارنما های شان را خواهند داشت. ( اصول و چاره های امنیت سایبری برای موسسه ها و سازمان ها)

در اصل دست اندرکاران مختلفی در ارتقا سطح امنیت تارنما ها دخیل می‌باشند. علاوه بر وبسایت ها و طراحان اش، مدیران سرور ها نیز بایستی حواس شان را به امنیت سرور خویش معطوف نمایند تا ضریب احتمال حمله ها به آنان کاهش پیدا نماید.

نکات بسیار اصلی برای ایمن سازی سرورها

چرا بایستی ضریب امنیتی تارنما را بالا ببریم؟
ممکن میباشد این پرسش چند از دوستان باشد.

طبق آمار ها حدودا هر 36 ثانیه یک وبسایت در دنیا گزینه حمله اینترنتی قرار میگیرد و دارندگان تجارت های اینترنتی (خصوصا بیزنس های گرانقدر) خطر آیتم حمله قرار به چنگ آوردن را بیشتر از پیش، احساس می نمایند.

در حمله اینترنتی، نفوذگر می‌تواند به داده ها بسیار متعددی دست پیدا نماید و از آنها برای هدف های خطرناکی، سودجویی نماید.
امروزه حمله های سایبری و هک اشکال بغرنج تری پیدا کرده و به تحت شاخه های بیشتری توسعه و گسترش پیداکرده میباشد. به همین انگیزه امنیت وبسایت از منزلت بالاتری نزد گسترش دهندگان وبسایت، پیدا نموده است. امنیت سایبری که به ذکر راه و روش های ایمن سازی در قبال تهاجم ها سایبری می‌پردازد، یکی مهم‌ترین مسائلی میباشد که هر بسط دهنده اینترنت آن را میداند. یا این که هر فردی که جدید به‌این موضوع گام گذارده، بهتر میباشد با آن بیشتر و بیشتر آشنا خواهد شد.

امنیت سایبری چه است؟
در حالتی که اینترنت سایتی گزینه حمله قرار بگیرد، مدیران برای تطهیر وبسایت خویش، ناچار به پرداخت هزینه خواهند شد که در اکثر زمان ها مفاد بسیار زیاد خواهد بود. ( طبعا با تبارک خیس شدن تجارت اینترنتی، ترازو زیان هم ارتقاء پیدا خواهد کرد.)

آمار های پژوهشگران فعال در این مورد هشدار می‌دهد که تا سال 2021، جریمه ها سایبری و تخریب های ناشی از آن 6 تریلیون دلار! در عالم زیان برجای خواهد گذاشت که واقعا مبلغ بسیار متعددی خواهد بود.

درحال حاضر فکرش را بکنید که از پس پرداخت این مبالغ برای بهبود اثر ها تخریب در وبسایت خویش هم بر آمدید! داده ها از دست رفته ( و صدالبته سری) مشتریان، پشت گرمی آنها را با درصد احتمال بسیار متعددی نسبت به شما و کسب و کارتان، از در بین خواهد پیروزی.

این یکسری گزینه صرفا کناره ای از زیان های ناشی از تهاجم ها سایبری خواهند بود. پس برای آنکه تارنما تان را از گزند این جریمه ها مصون نگه دارید نیاز به ابزار هایی خواهید داشت که در وهله نخستین امنیت وبسایت شما‌را نظارت کرده و در شکل تحت بودن ترازو آن با بررسی لیستی شمارا به بالا بردن ضریب امنیتی تارنما پند نمایند.

9 ابزار توانا برای کپی تارنما و چک معیار امنیت آن
تحلیل لیست امنیت تارنما
با هم آنالیز لیست امنیت وبسایت را مرور خوا‌هیم کرد.

تعیین صاحب خانه

صاحبخانه- آنالیز لیست امنیت وبسایت
او‌لین گام برای بالا بردن ضریب امنیتی، داشتن یک صاحبخانه خوب میباشد.

می بایست صاحب خانه را به صدق و متناسب با کارکرد های وب سایت خویش تعیین کنیم. دسترسی ها و مورد های مدیریتی مطلوب قادر است به ما در گام اولیه ( محاسبه لیست امنیت وبسایت) امداد به سزایی نماید. چراکه در شرایطی که شما از صاحبخانه خیر سود مند باشید ریلکس خیس و آن طور که سزاوار خیس میباشد میتوانید بر روی امنیت وب سایت خودکار کرده و آن را تقویت فرمایید.

مثلا یک صاحب خانه خوب می بایست از ابزار های چک نرم افزار های مخرب سود کرده باشد. یا این که گواهینامه SSL را که برای رمزگذاری رابطه دربین سرور تارنما و مرورگر های بازدید کننده میباشد هم، می‌تواند یکی از دیگر از مورد های اصلی و قابل گفت و گو برای گزینش صاحبخانه باشد.

گفتیم که صاحبخانه می بایست متناسب با نوع بیزنس گزینش خواهد شد. به عنوان مثال چنانچه شما یک بیزنس تجاری الکترونیکی دارید، صاحبخانه می بایست برای شما استاندارد های امنیتی موردنیاز برای پرداخت های کارتی را تدارک چشم باشد.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یک کدام از مسائل مالامال بحران هر صاحب کار برای ساخت وب سایت فروشگاهی با آن مواجه میشوند  طراحی سایت این میباشد که از کدام سیستم مدیر مغازه به کارگیری نمایند ، طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس و ووکامرس یا این که اپ نویسی منحصربه‌فرد با PHP و لاراول؟

هر تارنما یا این که نرم افزار فروشگاهی نیاز به یک پنل مدیر داراست. پنل رئیس دکان یک برنامه پایین اینترنت مدیریتی میباشد که بروی هاست یا این که سرور شما نصب می گردد. مدیریت مغازه با اسم کاربری و سر عبوری که در دست داراست میتواند از هرجا ای که وب وجود داشته باشد با به کار گیری از مرورگر به پنل مدیریتی دکان خویش لاگین کرده و مبادرت به مدیر کند.

مهم ترین قسمت های پنل رئیس دربرگیرنده مشاهده لیست مشتریان دکان با جزئیات . قابلیت اضافه کردن مجموعه بندی های کالاها . اضافه کردن فرآورده با جزئیات. مشاهده سفارشات و ... است.

هر چه پنل رئیس انعطاف پذیر خیس بوده و با اصول صحیح مهندسی اپلیکیشن اپلیکیشن نویسی گردیده باشد قابلیت و امکان توسعه و گسترش مغازه در آینده بیشتر میباشد. همینطور یک پنل رئیس ماهر ضمانت کننده تعداد استفاده کننده هم زمان کاربر از مغازه نیز میباشد. یعنی هر چه تعداد یوزرها بیشتر خواهد شد تارنما یا این که برنامه فروشگاهی شما کمتر با ایراد کندی سرعت مواجه میگردد.

در واقعیت رقابت در میان به کارگیری از نرم‌افزار مدیر مغازه همگانی و اپن سورس مانند مجنتو. وردپرس ، پرستاشاپ و ... یا این که برنامه مدیر دکان منحصربه‌فرد که از اساس نرم‌افزار نویسی شد‌ه‌است، میباشد.

سود گیری :

در صورتیکه شما وبسایت فروشگاهی کوچکی دارید و میخواهید آن را در خانه مدیر کند و امنیت آن برایتان ضروری وجود ندارد، به کارگیری از وردپرس به جهت ارزش کمتر نسب به ساخت سایت فروشگاهی منحصر به فرد توصیه میشود، ولی در حالتی که قصد دارید به طور حقیقی درآمدزایی کرده و طور بدون شوخی وارد عرصه فروش اینترنتی گردید توصیه ما به کار گیری از ساخت سایت فروشگاهی به طرز مخصوص میباشد. به خیال و خاطر داشته باشید هیچ یک از مغازه های برتر میهن مانند دیجی محصول ، اسنپ، دیوار ، نت برگ و ... از وردپرس به کارگیری نکرده و تجارت خویش را بر مبنا یک سیستم قابل انعطاف افزاری منحصر چیده اند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


سال ها پیش وقتی که کانال جهانی اینترنت بوجود آمد شاید کمتر کسی تصور میکرد  طراحی سایت که روزی میلیاردها ساخت وب سایت به صورت کنونی وجود داشته باشد و اکثر کسب و امور بر شالوده سایت باشند. کانال جهانی اینترنت امروزه برخلاف اوایل که تنها برای هدف های نظامی کاربرد داشت توسعه و گسترش چشمگیری داشته میباشد و برای ارتباطات و هدف های دیگر وبسایت هایی نظیر طراحی وب سایت آموزشی و ساخت سایت شرکتی و طراحی وب فروشگاهی به وجود آمده میباشد. البته آیا با وجود این تعداد طراحی وب هر سایتی قادر است درین فضای عظیم چیره باشد. به طور طبیعیً طراحی وب سایت امروز بایستی از استانداردها و مؤلفه هایی تبعیت نماید تا قابلیت و امکان رقابت داشته باشد.


اهمیت استانداردها در ساخت وب سایت
هر مقدار که مجال بیشتری می گذرد پرورش در مورد ساخت وب سایت نیز بیش تر از پیش میگردد و اصول و معیارهای ان عوض میشود. استانداردها به دسته ای از شاخص ها و میزان ها گفته می‌شود که رعایت آن‌ها در تارنما سبب ساز میشود سوای ایراد هم یوزرها از وب سایت شما راضی باشند و هم موتورهای کاوش مانند گوگل بتوانند با وب سایت شما رابطه برقرار گرده و در سود طراحی وب سایت شما‌را در حاصل کاوش دربین صفحه های برتر حاصل قرار دهند. رعایت اصول و استانداردها در ساخت سایت سبب ساز می‌شود که به کار گیری از سایت شادی بخش خیس گردد و با سپری شد مجال بتوان آن را بسط بخشید.


چرایی ساخت وب سایت استاندارد
اینکه چرا گوگل تأکید داراست که استانداردهای خاصی را در طراحی وب سایت خویش رعایت نمایید عارضه ها مختلفی میتواند داشته باشد برای مثال اینکه اشخاص کاربر از طراحی وب شما بسیار متفاوت و متنوع می‌باشند. ممکن میباشد بین این اشخاص ناشنوا، معدود بینا، فردی با معلولیت های خاص و غیره باشند که آن‌ها نیز این حق را دارا‌هستند بتوانند از تارنما شما به کار گیری نمایند. همینطور با رعایت اصول و استانداردها در ساخت سایت موتورهای جستجویی مانند گوگل راحت خیس میتوانند وبسایت شمارا در لیست خویش قرار دهند و داده ها بیشتری را از آن در مشت بگیرند. این شیوه تامل که ممکن میباشد استانداردها محدودیت هایی را تولید نمایند تماماً غلط میباشد و در واقع اصول و استاندارد ها برا انعطاف پذیری و مخاطب پسندی طراحی وب میباشد و شما در بیشتر قسمت های وبسایت میتوانید خلاقیت خاص خویش را داشته باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


برنامه نویس ها پایتون مدام پیرو کادر ورک های سهل وآسان و بی نقص میباشند  طراحی سایت و به همن استدلال ما پیرو شما‌را با شایسته ترین کادر ورک های پایتون آشنا مسیازیم.

از آن‌جا که این یک کدام از گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی پیشرو میباشد، فقدان قاب ورک برای پایتون نیست. قاب ورک های متفاوت دسته‌ای از مزایا و ایرادات خاص خویش را دارا هستند. براین اساس، تعیین می بایست براساس لازمات پروژه و حق تقدم گسترش دهنده صورت بپذیرد.

AIOHTTP
قاب ورک AIOHTTP یک قاب ورک های پایتون میباشد که به شدت به خصوصیت‌های پیتون نسخه +3.5 توکل داراست، مانند async وawaits میباشد. کادر ورک پیتون از کتابخانه asyncio پایتون استعمال می‌نماید، و در فیض یک کادر ورک غیر به طور همزمان میباشد. علاوه بر این که یک کادر ورک اینترنت سرور نیز وجود دارااست، AIOHTTP قادر است تحت عنوان یک قاب ورک مشتری هم کار نماید. بدین شکل که یک شی و روتر درخواست می‌نماید تا مسیر queries برای توابع توسعه و گسترش داده‌گردیده برای رسیدگی به آن را مهیا نماید.

خصوصیت های برتر:

به صورت مفید قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز جنبه ها را مهیا می‌نماید
پشتیبانی middlewares
مسیریابی قابل طرح ریزی گردیده
سیگنال‌ها
از هم WebSockets کلاینت و هم سرور WebSockets حمایت میکند.
Bottle
کادر ورک باتل یک فولدر منبع واحدی برای هر کاربرد که با استعمال از آن تولید میگردد، می سازد. این کادر ورک یکی شایسته ترین کادر ورک های پایین اینترنت میباشد که در بالا برای ایجاد کرد API ها بسط یافت.

به جز کتابخانه استاندارد پیتون، باتل هیچ تعلق ضروری برای به کارگیری از نرم افزار‌های کاربردی اینترنت کوچک ندارد. یک کدام از مهمترین مزایای به کارگیری از باتل این میباشد که به بسط دهندگان اذن می دهد تا به دشوار‌افزار ارتباط شل تری داشته باشند

. علاوه بر تشکیل داد نرم افزار‌های کاربردی بی آلایش، باتل یک تناسب مطلوب برای یادگیری سازمان کادر ورک های اینترنت و مثال‌سازی میباشد.

خصوصیت های برتر:

پشتیبانی سازوارگر برای موتورهای الگوی سه تیم و سرور های WSGI / HTTP
قابلیت و امکان دسترسی بی آلایش از کوکی‌ها، داده ها، پوشه uploads، و دیگر متاداده مربوطه را مهیا می‌نماید.
کارگزار ایستگاه HTTP
پشتیبانی متصل شونده برای مقر‌داده‌های گوناگون
ارائه درخواست برای ارسال درخواست هایی که حمایت URL را دارا هستند.
CherryPy
CherryPy یک کادر ورک پایتون دوست داستنی میباشد که راه و روش minimalistic را دنبال می‌نماید. این قالب کوچک یکی‌از سابق‌ترین کادر ورک های پایتون میباشد که در ژوئن ۲۰۰۲ آغاز به فعالیت کرد.

هر کاربرد اینترنت با توان CherryPy یک کاربرد پایتون غیر وابسته با سرور اینترنت – جاسازی گردیده است و بر روی هر سیستم‌استدلال با پشتیبانی پایتون جاری ساختن میگردد. اینگونه app را می اقتدار در هر جایی که یک نرم‌افزار پایتون بی آلایش میتواند جاری ساختن نماید، توسعه و گسترش اعطا کرد.

نیازی به سرور Apache برای راه اندازی اپ‌های کاربردی با به کار گیری از CherryPy نیست. کادر ورک میکرو به بسط دهنده اذن می دهد تا از هر نوع تکنولوژی برای دسترسی به داده‌ها، templating و غیره به کارگیری نماید.

Django
جانگو یکی قاب ورک های دوستداشتنی برای بسط اینترنت اپلیکیشن‌های پایتون میباشد. در واقع، آن تحت عنوان یکی‌از ۱۰ کادر ورک های اینترنت برتر سال ۲۰۲۱ را به خویش تخصیص داده میباشد.

خلاف سایر، قاب ورک پایتون برای به کار گیری مجانی و اپن سورس میباشد و عوض این که آنها را تحت عنوان کتابخانه غیر وابسته معرفی نماید ، دربرگیرنده تعداد متعددی از خصوصیت های توکار میباشد. جانگو از ORM برای نقشه‌برداری اشیاء جداول مقر‌داده به کار گیری می‌نماید.

این دستور باعث میگردد بتوان کد را در قسمت های دیگر دیتابیس به کار گرفت و نیز از یک مقر‌داده به مقر‌داده دیگر قابل انتقال می شود. اگرچه Django پشتیبانی ذاتی برای MySQL، PostgreSQL، SQLite و Oracle دارااست، ولی قادر است از مقر‌داده‌های دیگر از روش رانندگان ثالث پشتیبانی نماید.

خصوصیت های برتر:

دسته‌ای از کتابخانه‌ها مهیا به کار گیری
پشتیبانی پذیرش نام‌و‌نشان
قابل انتقال به مقر‌داده دیگر
نگارنده relational شی (ORM)
پشتیبانی از کارگزاریهای اینترنت
تحت عنوان موتور مثال می باشد.
مسیر یابی ایمیل
Falcon
قاب ورک Falcon با غرض ساخت‌و‌ساز سریع API های اینترنت، یکی از دیگر از قاب ورک های Python میباشد که به صورت بزرگ آیتم به کارگیری قرار میگیرد. برخلاف دیگر قاب ورک ها ی پایتون که نیاز به بارگیری بخش اعظمی از تعلق‌های مرتبط با ایجاد کرد API های HTTP دارا‌هستند، Falcon به بسط دهندگان اذن می دهد تا یک پباده سازی ریلکس و شیکی بسازند که معماری‌های HTTP و REST فعال میکند.

طبق آزمایش benchmark که به وسیله Sanic اجرا شد، شاهین توانا به رسیدگی به بیشتر درخواست‌ها با به عبارتی دشوار‌افزار نسبت به تک تک هم رقیبان خویش میباشد. مقصود قاب ورک پیتون داشتن پوشش اپلیکیشن ۱۰۰ % میباشد. فال کون بوسیله شرکت ها بلندمرتبه مانند LinkedIn، OpenStack و RackSpace به کارگیری می شود.

خصوصیت های برتر :

یک مقر کد دار گردیده، بسیار با صرفه
پردازش درخواست کم آب از دربین اجزای فی مابین افزار و قلاب‌ها
سهولت دسترسی به headers و بدنه از روش کلاس‌های درخواست و جواب
ارتقاء سرعت مازاد با پشتیبانی Cython
جواب‌های خطای HTTP
REST منبع اله‌ام قسمت و الگوهای آدرس اینترنتی، مسیریابی شهودی را ارائه میدهند.
آزمایش واحد از روش WSGI برای امداد و امتحان آن ها
در دست گرفتن استثنایی بی نقص



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


CSS چه می باشد ؟
ساخت وب سایت هم مانند ساختن ساختمان میباشد؛  طراحی سایت  یعنی چه؟ یعنی همان گونه که یک ساختمان برای ساخته شدن نیاز به نقشه، مصالح و اسکلت داراست، وبسایت نیز برای صورت دریافت کردن به چیزهای مشابهی مستلزم میباشد.

همان گونه که در نوشته‌ی علمی «HTML چه چیزی است؟ » هم اشاره کردیم، کدهای اچ‌تی‌ام‌ال، مانند اسکلت ساختمان می باشند و مبنا یک تارنما را تشکیل می دهند. پیش از سال 1998 همین html عمل طراحان وبسایت را شیوه می‌انداخت و آنان می‌توانستند بوسیله اچ‌تی‌ام‌ال وب سایت‌های ایستایی با تجهیزات محصور بسازند. در سال 1996 تا 1998 با بسط مرورگرهای اینترنت و نیازهای نو در ساخت وب سایت‌وبسایت، css به دنیا آمد و به توده لازمات طراحی وب ضمیمه. به عبارت دیگر، همچون نقش دیوارها و رنگ و نقش ساختمان میباشد.

در نوشته‌ی‌علمی امروز معرفی کوتاهی از CSS و تاریخچه آن خوا هیم داشت. در صورتی‌که قصد یادگیری گویش CSS را دارید، تلاوت این مقاله تحت عنوان پیش‌موضوع‌ای برای یادگیری CSS سفارش می گردد.

معرفی css
CSS مخفف Cascading Style Sheets (در معنای الگوهای آبشاری یا این که استایل آبشاری صفحه ها) میباشد. در نگاه اولیه شاید تیتر \"الگوهای آبشاری\" برایتان عبارتی گنگ و نا مفهوم باشد؛ البته خیالتان ریلکس، چیز مشقت در انتظارتان وجود ندارد.

خواسته از Style Sheets به عبارتی فونت، رنگ، اندازه، سبک متن و بقیه خصوصیت‌های یک صفحۀ اینترنت میباشد. و ولی، Cascading یا این که آبشاری یعنی چه؟

مشاهده کنید، در HTML صرفا می‌توانستید اندازه متن یا این که یک جدول را گزینش نمایید و برای هر ورقه به طور مستقل ساختار مربوط به آن را پباده سازی فرمایید. برای همین صفحاتی که صرفا با HTML ساخته شوند، صفحه ها ایستایی می باشند و امکان‌های چندانی ندارند.

در CSS به لطف استایل آبشاری دست شما خیلی بازتر میباشد. با امداد CSS میتوانید یک توشه استایل آیتم نظرتان را درون گواهی تمجید نمایید و آنگاه در هر کاغذ یا این که در هر بخشی از برگه که خواستید آن را ایفا نمایید.

از جمله در حالتی که یک گسترش دهنده اینترنت بخواهد سایز عنوان مقاله ها را در 20 برگه از وبسایت از 11 به 13 تغییر‌و تحول دهد، کافیست این تغییر‌و تحول را روی یکی‌از صفحه ها اجرا نماید. این در حالتی‌که میباشد که فارغ از CSS ناچار به تغییر و تحول کدهای هر 20 کاغذ خواهید شد.

و اکنون با این دو تعریف و تمجید می پندارم ماهیت CSS را بهتر شعور فرمایید.

مرورگرهای اینترنت و CSS
همان گونه که پیش‌خیس نیز اشاره کردم، نیازهای اپلیکیشن‌نویسان روز آپ دیت بیشتر میشد و HTML دیگر برای پباده سازی صفحه های اینترنت کافی نبود. از این روی، در 14 دسامبر سال 1996 کنسرسیوم جهانی اینترنت (W3C) اولی استاندارد لهجه CSS را منتشر کرد. او‌لین شرکتی که پشتیبانی از CSS را به مرورگر خویش (Internet Explorer 3) اضافه کرد مایکروسافت بود.

شاید الان مرورگر وب اکسپلورر در کامپیوترهایمان بلااستفاده ما‌نده باشد البته در آن مجال IE 3 حسابی گرد و خاک کرده بود. این مرورگر حاذق بود بیشتر رنگ‌ها، فونت‌ها، استایل نوشته (بُلد یا این که خط زیر نوشته) و بکگراندها را اکران دهد؛ این توفیق خیر بود، البته هنوز نمیشد اعلام کرد که مجموع نیازهای یوزرها رفع شد‌ه‌است. برای مثالً CSS هنوز نمی‌توانست اکثری از جعبه سبک‌ها (Box Models) را پیاده نماید. (جعبه سبک مانند باکس‌ای میباشد که تنی چند از موادسازنده HTML مثل margin، Padding و border باطن آن قرار گرفته باشند.)

سومی شرکتی که پشتیبانی از خصوصیت های CSS1 را به مرورگرش اضافه کرد Opera بود. اُپرا با اینکه کمپانی کوچکی در نروژ بود پا به پای مایکروسافت و نت‌اسکیپ پیش رفت و در نوابر سال 1998 ورژن تازه مرورگر خویش را با اسم Opera 3.5 معرفی کرد.

CSS از روز قبل تاکنون ...
پیش از ورود به مباحث تخصصی CSS و فراگیری طراحی وب سایت با CSS بد وجود ندارد نگاهی مختصر به تاریخچه آن داشته باشیم و ببینیم که در طول سال جاری‌ها دست‌خوش چه تغییراتی گردیده است.

CSS 1
ورژن اول CSS به عنوان CSS 1 در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۱۹۹۶ بوسیله کنسرسیوم جهانی اینترنت پذیرش و به طور قانونی در دسترس مردم قرار گرفت.از خصوصیت‌های نسخۀ CSS1 مورد ها ذیل را می‌قدرت اسم موفقیت:

قابلیت و امکان اختصاص فونت
تمجید رنگ و دور نما برای متن
قابلیت و امکان تهیه و تنظیم چپ چین و راست چین بودن متن و بقیه موادتشکیل دهنده برگه اینترنت
قابلیت ساخت‌و‌ساز کناره و مرزبندی در ورقه
CSS 2
حدود 2 سال بعد از آن، یعنی در سال 1998 کنسرسیوم جهانی اینترنت ورژن دیگری را که شباهت‌های متعددی به ورژن نخستین CSS داشت ارائه کرد. خصوصیت‌هایی که به ورژن CSS 2 اضافه شد عبارتند از:

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


چه طور یک تارنما مرتبه یک بسازیم؟ خصوصیت های مشترک تارنما های مرتبه یک چه میباشد؟
شاید جواب دادن به‌این سوالهای دشوار به حیث رسد، طراحی سایت  البته در کمال تعجب بسیار معمولی میباشد. درصورتی که کمپانی شما سایتی کیفیت عالی و با کاربری آسوده نداشته باشد، از زمان های جانور در فضای مجازی بی سود میماند.
در واقع، همگی سایت های سکو یک 10 خصوصیت مشترک دارا‌هستند:
1: کدنویسی منحصربه‌فرد
موسسه ها متعددی به شما توصیه ایجاد سریع و راحت وب سایت را می‌دهند، ولی می بایست بدانید در همگی سایت هایی که چنین موسساتی پباده سازی می نمایند از یک کد مستعمل میباشد. تشخیص این دستور بسیار سهل و آسان میباشد، زیرا اکثر این وبسایت ها ظاهری شبیه و عملکردی بی آلایش دارا‌هستند.
درحال حاضر که قالب های مهیا وجود دارا هستند، دیگر سود کدنویسی منحصر چه است؟

با این فعالیت، در اصل میتوانید هرکاری بکنید تا اینترنت سایتتان نتایجی استثنایی برای شما و بازدیدکنندگان وب سایت به ارمغان بیاورد.
همینطور، می‌توانید ظواهر خاصی به وبسایت خویش بدهید تا شمارا از رقبا (و بقیه وبسایت های جان دار در وب) متمایز نماید.
در غایت، با کدنویسی منحصر می‌توانید هرکاری نمائید که دلتان می-خواهد. دیگر سرگرم مقررات و محدودیت های یک کمپانی دیگر نیستید، و دستتان تماما گشوده میباشد.
2: تقویت مارک از روش طراحی وب
یک کدام از خطاها پهناور به کار گیری از قالب های فراهم برای سایت، این میباشد که پباده سازی آنها رابطه بسیار مقداری با مارک شما داراست (در صورتی‌که به هیچ عنوان ارتباطی داشته باشد). به عبارت دیگر، شاید بتوانید موردها کوچکی مانند فونت نوشته-ها و ادغام رنگی تارنما را تغییر تحول دهید، ولی هیچ چیزی به طور منحصر به فرد برای مارک خویش نخواهید داشت.

نگاهی به یک‌سری وبسایت بیاندازید. بلافاصله متوجه خواهید شد کدام یک با طراحی وب سایت مطلوب مارک خویش را افزایش بخشیده اند و کدام یک از پباده سازی های قالبی و از پیش فراهم گردیده به کارگیری کرده اند.
3: دسترسی آسوده به مطالب
شاید فکر کنید تارنما های رتبه یک پیچیده میباشند، ولی آسانی بستر ساز شکوفایی میباشد، خصوصا هنگامی دعوا دسترسی به مطالب (navigation) مطرح میباشد.

از لحاظ استفاده کننده، دسترسی به مطالب بایستی از در آغاز تا پایان بدون نقص باشد. فقط اگر میتوانید بدین موقعیت برسید که با طراحان اینترنت سکو یک کدام از فعالیت نمایید که فهم و شعور عمیقی از این مفاهیم دارا هستند.
معمولا یک نوار دسترسی (Navigation Bar) در بالای برگه کافی میباشد تا همگی یوزرها بتوانند آن چه می‌خواهند را بیابند.
4: معماری کار کشته وبسایت
ساختار و معماری وبسایت شما بایستی شهودی، انطباق پذیر، و منزه و آراسته باشد. یعنی تعداد کدهای به عمل رفته بایستی به دستکم رسد و تنها آن چه نیاز دارید را پوشش دهد، تا سایتی با زیرساختی قادر و آراسته داشته باشید که با گاز بار گذاری میشود.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


در دنیای امروز با تغییر و تحول مسیر بخش اعظمی ازکسب‌وکارهای سنتی طراحی سایت    به سمت کسب‌وکارهای اینترنتی، بازار کار‌هایی همانند طراحی وب رونق متعددی پیدا نموده است، البته چگونگی طراحی وب سایت ‌تارنما، فرایند آن، اینکه از کجا و چطور مقدمه گردد، همینطور وضعیت طراحی وب سایت و ترازو هزینه‌های آن به عنوان مثال مواقعی میباشد که بایستی گزینه دقت قرار گیرد. درین نوشتار ضمن جواب به سوال های فوق، معنی طراحی وب سایت‌وبسایت، تاریخچه و پروسه پباده سازی یک تارنما برنده را ارزیابی خوا هیم کرد.

ساخت وب سایت چه می باشد؟
ساخت سایت یا این که اینترنت صفحه ارایی Web-Design به پروسه پباده سازی و ایجاد یک مقر اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی کمپانی و ارائه تولیدات آن گفته می شود. طراحی وب سایت‌ تارنما یک فرایند میباشد که از لایه‌سازی صفحه های اینترنت، ساخت محتوا، پباده سازی گرافیکی و رعایت اصول seo تشکیل‌شده میباشد. قبل از چک روند ساخت وب سایت، به مختصری از تاریخچه پباده سازی آن می پردازیم.

تاریخچه طراحی وب سایت
مجموعه برنرزلی، اختراع کننده اینترنت، با فعال سازی او‌لین وبسایت در سال۱۹۹۱، اسم خویش را تحت عنوان اولیه خالق اینترنت در تاریخ به تثبیت رساند. درنخستین تارنما، از ابرمتن و رابطه برای ارسال آدرس اینترنتی (پست الکترونیک) مستعمل بود. درین تارنما معمولی متنی هیچ‌سیرتکامل گرافیک، تصویر و حتی رنگ‌بندی به فعالیت نرفته و هنوز هم در دسترس میباشد.

فرایند ساخت وب سایت چه می باشد؟


به عبارتی‌طور که ذکر شد، طراحی سایت در معنای پباده سازی، ایجاد و راه اندازی یک اینترنت‌وب سایت یا این که باصرفه‌سازی یک وبسایت سابق در بستر وب میباشد. Web Design(اینترنت صفحه آرایی) دربرگیرنده 4 مرحله مهم میباشد که درپی هر مورد را شرح میدهیم.

مرحله 1: پباده سازی وایر کادر
نخست با دقت به نوع وبسایت و نیاز مشتری، یک نمای کلی از وبسایت پباده سازی میکنیم. این نما مشتمل بر یک نقشه کلی از صفحه ها تارنما و انتخاب مقام و دکورا سیون المان‌ها و عنصرها متعدد میباشد. این مرحله از طراحی سایت «پباده سازی وایرفریم» اسم داراست.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


یکی رنج‌های رئیس دکان‌های اینترنتی این میباشد طراحی سایت  که تولیدها دائما در حالا تغییر و تحول می‌باشند؛ به عنوان مثال ممکن میباشد بها امروز یک مال با بها دیروز آن متعدد باشد. ممکن میباشد یک خصوصیت مشترک فی مابین تعداد متعددی از تولیدها شما حذف یا این که اضافه خواهد شد. در‌این‌صورت می بایست آنها را بازنویسی فرمایید. تا آخر نوشته‌ی علمی یادگرفتن بازنویسی و درج گروهی تولید ها ووکامرس با ما هم پا باشید.

در حالتی‌که تعداد متعددی مال در مغازه خویش داشته باشید، بازنویسی تک تک محصول ها ووکامرس و انبارکردن تغییرات هرکدام، کاری طاقت فرسا و وقت گیری میباشد. به همین ادله بایستی راهی باشد تا بتوان رئیس تولیدها ووکامرس به طور یکجا را در لحاظ گرفت. در‌این یادگرفتن ووکامرس هم پا ما باشید تا طریق بازنویسی گروهی محصول ها ووکامرس را با هم محاسبه کنیم.

دستکاری گروهی تولیدها ووکامرس :
برای این خواسته قادر خواهیم بود از یک پلاگین دیدنی با تیتر Smart Manager For Woocommerce به کار گیری کنیم. این پلاگین به شما این قابلیت را میدهد تا به راحتی، تعداد متعددی از تولید ها دکان خویش را رئیس فرمایید و در شکل لزوم، خصوصیت‌های آنها را تغییر تحول دهید. پلاگین نام برده بیشتراز 10000 نصب فعال داشته که نشان از محبوبیت و اقتدار این پلاگین دارااست.

نصب و فعال سازی پلاگین Smart Manager for woocommerce :

 

برای به کارگیری از این پلاگین، نخست آن را دانلود کرده و به پیشخوان وردپرس مراجعه می کنیم تا به یاری آن دستکاری گروهی تولیدها ووکامرس را قابلیت‌پذیر سازیم.

بعد از نصیب اضافه کردن پلاگین، پوشه دانلود گردیده را گزینش فرمایید و در انتظار بمانید تا نصب خواهد شد. هم اکنون آن را فعال نمائید. درحال حاضر در سربرگ تولیدها، آیتم‌ای به اسم Smart Manager تولید گردیده که با کلیک روی آن وارد برگه مدیر تولید ها ووکامرس به طور یکجا خواهید شد.

برای دانلود نسخه پرو این پلاگین به طور تماما بدون پول از مدیریو کلیک فرمائید.

 

 

Smart manager :
در برگه گشوده گردیده، لیستی از محصولاتی که در دکان شما مو جود میباشد را مشاهده میکنید.

 

 

 

در اینجا هر ردیف بیان‌کننده یک کدام از ویژگی ها متاع اعم از عکس و تیتر کالا، ارزش معمولی و تاراج، دسته‌بندی، تعداد موجودی، موقعیت نشر و … میباشد. هر مورد از این مقادیر را میتوانید با کلیک کردن روی آن بازنویسی فرمائید و آنگاه مورد ذخیره را در بخش بالا سمت راست بزنید تا تغییرات شما ذخیره گردد.

 

 

 

مثلا در عکس فوق، با گزینش فیلد دسته‌بندی مال دلخواه، قادر خواهیم بود به راحتی دسته‌بندی جنس ذکر شده را تغییر و تحول دهیم.

تغییر و تحول ردیف‌های پیش‌فرض :
همینطور با زدن دکمه پیکربندی که در عکس بالا نیز مشخص و معلوم شده‌است، میتوانید ردیف‌های پیش فرض را تغییر‌و تحول دهید و ردیف‌های دلخواه خویش را اضافه نمائید.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

اصل انعطاف پذیری در پباده سازی رابط کاربری چه چیزی است؟
شاید بپرسید انعطاف پذیری در UI چه منظوری دارااست و بیان کنده چه میباشد؟ طراحی سایت  پیرامون اصل انعطاف پذیری، بهتر میباشد طراح UI، در مرحله اولیه رابط کاربری را طوری پباده سازی نماید که در گیر کمترین اشتباه و نادرست خواهد شد. ولی درصورتی که خطایی ساخت و ساز شد می توانید با تعامل با استفاده کننده قضیه را نظارت فرمائید. پباده سازی سیستم شما می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که توان رویارویی با گونه های ایرادات و مشکلات را داشته باشد. معمولاً سیستم‌هایی که روی آن ها آیتم Undo پباده سازی شده‌است، شم بهتری را به استفاده کننده منتقل می‌نمایند.

یادگرفتن پباده سازی UI
تا به‌این‌مکان نوشته‌ی علمی در رابطه پباده سازی UI و اصل‌های اساسی آن نکاتی را به شما توضیح دادیم، فعلا در‌این قسمت میخواهیم به فرایند انجام پباده سازی UI بپردازیم.

فرآیند انجام پباده سازی UI
شما تحت عنوان طراح UI می بایست همگی بعدها پروژه را چک نمایید و ملاحظه کنید که‌این پروژه، چه نیازهایی دارااست؟ در مرحله محاسبه رابط کاربری وب سایت بهتر میباشد که مخاطبان را بشناسید و ببیند اکثر زمان ها یوزرها چه ذوق‌ای دارا هستند. هنگامی پباده سازی کاربری شما بهتر می گردد که نسبت به مخاطبان آشنایی بهتر و بیشتری داشته باشید. در‌حالتی که می خواهید شرایط کسب و فعالیت و مخاطبان خویش را به خیر بشناسید، بهتر میباشد وبسایت‌های رقبا را آیتم سنجش قرار دهید. یک کدام از ابزارهای مهمی که می توانید با استعمال از آن رفتارهای مخاطبان را بشناسید گوگل آنالیتیکس میباشد.

مراد از طرح اول در پباده سازی UI
در مرحله اولیه از پباده سازی UI بایستی اتود اول را پباده سازی نمائید و آن را به مشتری نشان دهید، شما بایستی درین مرحله، طرح نخستین تارنما را تهیه و تنظیم نمائید تا کلیه عنصرها تشکیل دهنده طرح مشخص و معلوم شوند، محل قرارگیری المان‌ها، دکمه‌ها و … را می توانید با همیاری مشتری گزینش نمایید و با دقت به منظور وی تغییرات موردنیاز را انجام دهید. بعداز این‌که تغییرات را اعمال کردید، بایستی سراغ رنگ بندی و پباده سازی گرافیک آن بروید. شاید این مورد ها را در اولِ عمل رعایت کرده باشید، ولی شایسته ترین آیتم برای انجام موردها مربوط به زیبایی وب سایت، طراح گرافیست میباشد.

چه گونه UI پباده سازی کنیم؟
در پی نوشته‌علمی پباده سازی رابط کاربری چه چیزی است، به‌این می پردازیم که چه‌گونه UI پباده سازی کنیم؟ در واقعیت می خواهیم محاسبه کنیم که چه گونه پباده سازی UI یک اینترنت‌وب سایت یا این که یک برنامه را انجام دهیم، پس با ادامه این نوشته‌ی‌علمی هم پا ما باشید.

مهارت‌ها و تخصص‌های مایحتاج در پباده سازی UI
شما برای انجام پباده سازی UI بایستی مهارت‌های متنوعی را حافظه بگیرید. بخشی از این مهارت‌ها به عمل با ابزارهایی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور بستگی دارااست. ولی می بایست اعتنا نمایید که از به عبارتی استارت پروژه نیازی به فعالیت با این ابزارها وجود ندارد. ابزارهای پباده سازی اول یا این که وایر قاب برای اولِ پروژه مطلوب میباشد. طرح پیشنهادی خویش را نخست روی برگه بیاورید. دراین جا وایر قاب شما یک صفحه صفحه میباشد، در حالی که میتوانید از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای دیجیتال هم استعمال نمایید.

در بعضا از مواقع فقط یک نفر تحت عنوان طراح وب سایت، می تواند پباده سازی UI را انجام دهد. در هر شکل در شرایطی که میخواهید پباده سازی UI را دنبال فرمائید، بهتر میباشد که نسبت به ساخت وب سایت و جوانب متعدد آن داده ها نسبی داشته باشید.

فیض‌گیری
درین نوشته ی علمی به سؤال پباده سازی UI چه چیزی است؟ جواب کاملی دادیم و گفتیم که غرض از پباده سازی UI چه است و چه اهمیتی داراست. طراح UI میتواند همه موادسازنده تارنما را راز مکان خویش قرار دهد و رابط کاربری وب سایت را مطابق با نیازهای یوزرها پباده سازی نماید. در شرایطی که طراح UI تمامی اصول را در پباده سازی رابط کاربری رعایت نماید، مطلقاً میتواند سئوی وب سایت را ذیل تأثیر قرار دهد. سایتی که رابط کاربری بی آلایش‌تری داشته باشد، مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید و سبب ارتقا ترافیک ورودی وبسایت و همینطور بهبود مرتبه وب سایت می گردد.

در انتها از شما میخواهیم سؤالات خویش را پیرامون پباده سازی رابط کاربری UI بپرسید. ما از هم‌فکری و ایده‌پردازی شما در خصوص موضوعات مطرح گردیده استقبال میکنیم، ذوق زده می‌شویم که تجربیات و نظ



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


کادر ورک (framework) در اصطلاح به معنای چارچوب میباشد که در حوضه نرم افزار نویسی  طراحی سایت  هم همین معنا رو داره یا این که بهتر بگم تیم ای ازدستورالعمل ها، کتابخانه ها، رابط کاربری، کلاس ها و در مجموع تجهیزات آماده گردیده از یک گویش نرم‌افزار نویسی میباشد .

مقصود از تولید قاب ورک خریداری کردن ساختاری معین و استاندارد برای کد نویسی بی دردسر, معنی دار و قابل گسترش میباشد.

مقصود از به کار گیری کادر ورک چه چیزی است؟
خواسته از بی دردسر بودن به کارگیری از کادر ورک در کدنویسی اینه که نرم‌افزار نویس برای هر قسمت از اپلیکیشن خویش نیازی به کدنویسی تکراری و بیشتراز حد نداره و میتونه از کلاس ها و توابع اماده قاب ورک آیتم نظرش به کارگیری کنه.هنگامی یک اپلیکیشن نویس از ساختار قاب ورک پیروی کنه مطمئنا کدهاش خیلی قابل ادراک میشه و این خیر و خوبی رو داره که پس از یک دوران طولانی پروژه خودش رو رها کنه و برگرده خیلی شل متوجه میشه چیکار کرده و از تمامی اساسی خیس اینه که نرم‌افزار نویسانی که روی یک پروژه به طور تیمی عمل میکنند میتونن به راحتی کدهای همدیگرو ادراک نمایند.

یک کدام از مزیت های کادر ورک قابل بسط بودنشه، یعنی هر چقدر پروژه شما گسترده باشه گشوده هم به راحتی میتونید توسعش بدید و هیچ فرقی نمیکنه که پروژه کالا خودتونه یا این که واسه شرکتیه که نو اونجا استخدام شدید.

 

امنیت, سرعت و اعتنا در کدنویسی با به کار گیری از کادر ورک
اینو در حیث داشته باشید که کادر ورک چیز عجیبی وجود ندارد و خودتون هم میتونید به راحتی یک کادر ورک بسازید و در هر پروژه ای ازش به کار گیری نمایید, البته برای هر لهجه اپ نویسی کادر ورک های ماهر زیادی درست شده که نیاز اکثر نرم افزار نویسا رو برطرف کرده و نیازی به تایپ کردن یک کادر ورک نو وجود ندارد.

کلیه کادر ورک های ساخت و ساز گردیده سطح های های امنیتی را رعایت کردند و این سبب میشه که ایرادات برنامه نویس ها در مباحث امنیتی کمتر خواهد شد و مهمتر از تمامی داشتن کلاس ها توابع و ... سبب توجه و سرعت کار در کدنویسی شما میشه که سبب نصف شدن برهه زمانی برهه زمانی ساخت‌و‌ساز پروژه در تقابل با کدنویسی عادی و سوای کادر ورک میباشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()