انواع مختلف وب سایت کدامند؟
نوشته شده توسط : علی پور

اذن دهید با اصول نخستین استارت کنیم. تارنما تیم‌ای از طراحی سایت صفحه های اینترنت میباشد که مطالب متنوعی برای مثال متن، تصاویر، فیلم، صدا و غیره را در دست یوزرها قرار میدهد. آن ها با استعمال از یک دامنه شناسایی گردیده و در یک اینترنت سرور منتشر می شوند.

مبرهن میباشد که در حالتی‌که از عموم بخواهید وب سایت‌ها را طبقه‌بندی و گونه های متفاوت آن‌ها را بیان نمایند، جواب‌های تماماً متفاوتی اخذ خواهید کرد چون عامل ها متعددی در بیان گونه های وبسایت تأثیر گذارند. از مباحث تنهاً فنی گرفته تا داده ها ارائه گردیده به وسیله سایت و اهدافی که یک تارنما میخواهد به آن‌ها رسد. عامل ها مهم که آنان را طبقه‌بندی کرده‌ایم و در چک تارنما ها از آن‌ها استعمال خوا‌هیم کرد، سه گزینه همت، محتوا و پباده سازی میباشند.
کوشش محتوا

در ارتباط نظم و مقیاس تغییرات محتوا، تمامی وبسایت‌ها ممکن میباشد به دو مجموعه تبارک استاتیک و تعاملی (پویا) تقسیم شوند. به صورت خلاصه، این طبقه‌بندی آرم دهنده این میباشد که محتوای وبسایت آپ تو دیت گردیده‌است. تارنما‌ های استاتیک(اثبات)، تارنما‌های اساسی هستند. آن ها اکثر وقت ها محتوا خویش را تغییر و تحول نمی‌دهند و به وسیله یوزرها آپ تو دیت نمی شوند. اغلب، مقصود از ساختن این مجموعه از تارنما‌ها ارائه داده ها است خیر تعامل اشخاص.

وبسایت داینامیک یا این که پویا تارنما‌هایی می باشند که محتوای آن‌ها تر و تمیز آپ تو دیت میگردند. حتی یوزرها گوناگون اکثر وقت ها داده ها متفاوتی را در تارنما مشاهده می‌نمایند. آنچه که هنگام مراجعه به وبسایت خاصی مشاهده میکنید به دست اندرکاران مختلفی مانند جای ، سوابق جستجوی شما، ورود و خروج از سیستم، رابطه برخی از وضعیت‌ها با فصلی خاص، فروش خوب و دیگر مورد ها بستگی دارااست.

توصیه: سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوا برای کسب و امور

با تجزیه و چک کلیه این مورد ها میباشد که وبسایت‌ها بایستی محتوای خویش را آپ تو دیت می‌نمایند. از این قبلی، قابلیت دارااست که مخاطبان محتوایی را به تنهایی ایجاد نمایند یا این که آنچه را که دوست دارا‌هستند ببینند با به کار گیری از فیلترها (برای جالب خیس کردن آن)، تگ کردن اشخاص و یا این که لایک کردن به همگی علامت دهند.

دراین‌صورت وبسایت بایستی به همگی اقدامات به طور پویا جواب دهد و محتوای آپ دیت گردیده را به یوزرها آرم دهد. تعجبی ندارد که تعامل با سایت‌هایی از این قبیل خیلی بیشتر از آنهایی میباشد که استاتیک میباشند و این تنها به‌این برهان میباشد که یوزرها چیزی بیشتر از چندین داده ها می خواهند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: